.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای رزمایش اقتدار و امنیت در مازندران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: طرح رزمایش اقتدار و امنیت به زودی در استان مازندران با حضور مقامات لشکری و کشوری اجرایی می شود.

به گزارش شمال نیوز ، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده ناجا با بیان اینکه هدف از اجرای طرح اقتدار و امنیت در استان مازندران افزایش آمادگی یگان های مرزی و انتظامی است افزود: توسعه احساس امنیت در بین مردم و همچنین افزایش سطح رضایت مندی آنها از دیگر اهداف مهم این رزمایش محسوب می شود.

این گزارش حاکی است پیش از این نیز طرح اقتدار و امنیت در استان های جنوبی و زاهدان به اجرا در آمد که دستاوردهای زیادی را در راستای ارتقاء امنیت و توسعه امنیت پایدار بر جای نهاد.
طرح رزمایش اقتدار امنیت بعد از استان مازندران در استان آذربایجان اجرایی خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فربد 24 تير 1388
همه مي دانند مازندران امن ترين و در عين حال وفادارترين استان به نظام در كشور است ( حدود 97 درصد مازندرانيها در انتخابات شركت كردند) اينكه بعد از سيستان و بلوچستان مازندران را براي مانور انتخاب كردند فكر كنم به خاطر اينكه پليس در اغتشاشات گذشته خسته شده بود قصد دارند يه آب و هوايي عوض كنند و از طبيعت زيباي مازندران استفاده كنند به نظر من اگر استان خراسان شمالي و جنوبي بروند بهتر است البته اگر بازم اصرار دارند قدمشان روي چشم مازندرانيها ميهمان نواز هستند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.602 seconds.